Edit this page

Anmodning oprettelse

Anmodning

Under menupunktet ‘Anmodninger’ benyttes Anmodning knappen til at åbne dialogen til oprettelse af en ny anmodning.

For at oprette en anmodning skal der være oprettet en klient på organisationen. Se klient oprettelse.

Oprettelse af en anmodning har 3 trin:

1. Vælg service

Anmodning

Her vælges den eller de services, der ønskes en aftale med. Der kan vælges imellem alle services på tværs af alle organisationer.

Flere detaljer om en service kan vises ved at klikke på servicen eller på Anmodning ud for servicen. Kom tilbage til oprettelsen ved at klikke i det grå område.

2. Vælg klient

Anmodning

Her vælges den eller de klienter, der ønskes aftaler for.

Flere detaljer om en klient kan vises ved at klikke på klienten eller på Anmodning ud for klienten. Kom tilbage til oprettelsen ved at klikke i det grå område.

3. Aftale informationer

Anmodning

Her indtastes basale informationer om anmodningen.

Der vil blive oprettet en særskilt anmodning per klient til hver service.

Gem

Når der trykkes ‘Gem’, bliver serviceudbyderne notificeret, og det er herefter op til serviceudbyderne at vurdere, om anmodningen skal godkendes eller afvises. Uanset serviceudbydernes valg, bliver kontaktpersonerne på klienten notificeret, når dette sker.