Hændelse detaljer
Under menupunktet ‘Hændelser’ findes alle hændelser i Aftaleportalen.
Hændelser er detaljer om alle ændringer, der foretages i systemet, herunder hvem der har foretaget ændringen og hvornår.
Der findes fem forskellige typer af hændelser:
- LOGIN: En bruger er logget ind i Aftaleportalen
- LOGIN_FAILED: Et bruger login mislykkedes
- CREATE: Oprettelse af et nyt objekt.
- UPDATE: Ændring til et eksisterende objekt.
- DELETE: Sletning af et objekt.
- USE: Benyttelse af en autorisation.
- PROVISION: Provisionering af en aftale i SDN version 4.
LOGIN, LOGIN_FAILED, CREATE, UPDATE, DELETE og USE er handlinger foretaget af brugere i Aftaleportalen.
PROVISION er en handling foretaget af systemet. Når en aftale er provisioneret, kan servicen deri tages i brug af klienten.

Øverst er der mulighed for at angive det tidsinterval, der skal findes hændelser for. Som udgangspunkt hentes hændelser for den seneste uge.
Det er muligt at søge i indholdet af hændelserne. Bemærk dog, at denne funktion er begrænset for nuværende.
Under ‘Avanceret søgning’ er der mulighed for at styre filtrering og sortering.
Klik på en linje eller
i listen af hændelser for at åbne detaljevisningen for en hændelse.
