Edit this page

Hændelse detaljer

Under menupunktet ‘Hændelser’ findes alle hændelser i Aftaleportalen.

Hændelser er detaljer om alle ændringer, der foretages i systemet, herunder hvem der har foretaget ændringen og hvornår.

Der findes fem forskellige typer af hændelser:

  • LOGIN: En bruger er logget ind i Aftaleportalen
  • LOGIN_FAILED: Et bruger login mislykkedes
  • CREATE: Oprettelse af et nyt objekt.
  • UPDATE: Ændring til et eksisterende objekt.
  • DELETE: Sletning af et objekt.
  • USE: Benyttelse af en autorisation.
  • PROVISION: Provisionering af en aftale i SDN version 4.

LOGIN, LOGIN_FAILED, CREATE, UPDATE, DELETE og USE er handlinger foretaget af brugere i Aftaleportalen.

PROVISION er en handling foretaget af systemet. Når en aftale er provisioneret, kan servicen deri tages i brug af klienten.

Hændelser

Øverst er der mulighed for at angive det tidsinterval, der skal findes hændelser for. Som udgangspunkt hentes hændelser for den seneste uge.

Det er muligt at søge i indholdet af hændelserne. Bemærk dog, at denne funktion er begrænset for nuværende.

Under ‘Avanceret søgning’ er der mulighed for at styre filtrering og sortering.

Klik på en linje eller Hændelser i listen af hændelser for at åbne detaljevisningen for en hændelse.

Hændelser